Šio sezono Prienų „Skycop“ komandos aprangos internautų karūnuojamos vienomis gražiausių visame Betsafe–LKL“ čempionate. „AGO“ įmonės direktorius Andrius Reminas teigė, jog šių aprangų populiarumas jaučiamas ir jiems: „Šiuo metu dažnas ateina prašydamas pagaminti aprangas „tokias kaip Prienų“.

Dar 2012 metais bendradarbiavimą su Prienų komanda pradėjusi įmonė didelį šuolį atliko praėjusį sezoną, kai po ekipa pasirašė sutartį su garsiaisiais broliais Ballais, o aprangos buvo pardavinėjamos internetinėje parduotuvėje „Amazon“.

Bendravimą su skandalingąja šeimynėle „AGO“ pratęsė ir šią vasarą, kai gamino aprangas jų naujai įkurtai JBA (Junior Basketball Association) lygai.

Interviu Prienų „Skycop“ puslapiui A. Reminas papasakojo įmonės darbo užkulisius, šių dienų tendencijas ir atskleidė, jog vieną dieną norėtų AGO logotipą matyti ant Olimpinės rinktinės marškinėlių.

– Antrą sezoną dirbate su Prienų komanda. Ką duoda jums ši patirtis? paklausėme A. Remino.

– Su Prienų komanda teko dirbti ir anksčiau, tikriausiai nuo 2012-ųjų metų. Tuomet ji vadinosi „Rūdupis“, o mes – „Brytva“. Praeitais metais nutarėme įkurti prekinį ženklą „AGO“. Labai džiaugiamės subūrę puikią komandą, kuri atiduoda visas savo jėgas, kad gimtų stilingi, funkcionalūs ir labai kokybiški produktai. Bendradarbiavimas su krepšinio profesionalų komanda yra didelė atsakomybė, kuri skatina tobulėti. Ir mes tuo labai džiaugiamės.

– Praėjusiais metais jūsų gaminti marškinėliai buvo parduodami internetinėje parduotuvėje Amazon. Ką toks faktas reiškia jūsų įmonei? Ar tai padidino jūsų žinomumą? Galbūt sulaukėte naujų klientų?

– Atvirai sakant, tai buvo tikra avantiūra. Kai gavome pirmąjį užsakymą iš Amazon penkiems šimtams marškinėlių svarstėme – ar tai ne pokštas?! Lietuvos mastu tuo metu parduoti net apie 50 Prienų-Birštono „Vytauto“ komandos sirgalių marškinėlių – jau būtų buvę labai gerai! Todėl nustebome, kai marškinėlių su Ballų pavardėmis kaip mat neliko – jie buvo parduoti beveik per parą. Po to gaminome juos dar ir dar… Prekinis ženklas „AGO“ netikėtai tapo žinomas ir už Atlanto.

– Nuo praėjusio sezono pabaigos pradėjote bendradarbiauti su Ballų šeimyna ir jų naujai įkurta JBA lyga. Ar jie labai išrankūs? Ar ilgai ir kaip rinkosi dizainus?

–Na, Ballai, kaip ir kiti mūsų klientai, didelį dėmesį skiria kokybei. Dizainą „Big Baller Brand“ linijai ir JBA komandoms suderinome pakankamai greitai. Beveik viskas jiems patiko, tereikėjo pakoreguoti smulkias detales. Beje, pastebėjome keistą tendenciją – NBA stilius šiuo metu labiau pageidaujamas Lietuvoje. Amerikiečiai gi nori europietiško krepšinio aprangos stiliaus.

– Šio sezono Prienų „Skycop“ komandos aprangas sirgaliai vadina vienomis gražiausių visame „Betsafe–LKL“ čempionate. Ką manote jūs? Kuo šios aprangos išskirtinės?

– Tikrai malonu girdėti tokius atsiliepimus. Pačioje pradžioje, kai kalbėjome su treneriu Virginijumi Šeškumi apie pageidaujamas komandos aprangas, jis turėjo šiek tiek kitokią viziją. Pavyko įtikinti, kad patikėtų mumis. Ir, manau, mums puikiai pavyko atlikti tai, ką sumanėme. Šiuo metu dažnas ateina prašydamas pagaminti aprangas „tokias kaip Prienų“.

– Žvelgiant į ateitį, kokią komandą norėtumėte labiausiai „aprengti“?

– Kažkokio tikslo aprengti tą ar aną komandą neturime. Kiekvienas klientas mums yra pats svarbiausias ir visada siekiame, kad jis pajustų, kad mums yra ypatingas. Stengiamės kuo daugiau pažinti klientą ir įgyvendinti jo lūkesčius. Nors, kaip sakoma, svajok ir Tavo svajonės materializuosis. Smagu būtų „AGO“ logotipą matyti ant Olimpinės rinktinės marškinėlių.

– Iš kur semiatės dizainų idėjų? Ar planuojate pradėti gaminti NBA stiliaus aprangas?

– Sportinei aprangai keliami didesni reikalavimai nei paprastiems rūbams – jie turi būti ne tik gražūs ir įdomūs, bet ir funkcionalūs, tinkami judėjimui. Todėl dizaino negali sugalvoti bet kokio – yra konkretūs reikalavimai, į kuriuos būtina atsižvelgti. Dizaino idėjos gimsta įvairiai. Kartais mintį ar savo svajonę papasakoja patys užsakovai. Kartais atkalbame, pasiūlome įdomiau, originaliau. O kartais kliento idėja taip užkabina, kad gimsta tikri perliukai. Minimalistinis NBA stilius arba kitaip – Amerikos koledžų – šiuo metu Lietuvoje vienas iš paklausiausių. Turime ir šio stiliaus aprangų liniją. Kita vertus, nesinorėtų visų komandų aprengti vienodai, keičiant tik pavadinimus ir spalvas. Mūsų tikslas įtikinti užsakovus, kad jie norėtų aikštelėje vilkėti originalias ir išskirtines aprangas. Teigti, kad diktuojam krepšinio madas gal būtų kol kas per drąsu. Bet ta kryptimi juk ir einame.